Значи проблема е следния цъвка. Когато е студена колата не цъвка а след две три минути като загрее чува се цъв цъв цъв.Сменени са трите ролки и задния лагер на динамото и пак цъвка и то яко.Ремъка е на 5 месеца без видими дефекти по него. Та въпроса е възможно ли е от хидравликата да цъвка или е преден лагер на динамото?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ролки пистов ремък
Collapse
X
-
Това ,че ремъка няма видими следи от износване нищо не значи.Със старите ролки се износва по един начин а сега с новите стои по друг начин.Смени ремъка и ако пак издава звуци прегледай всички шайби и ролки за съостност.Има ли желание,винаги има начин!
Comment
-
Както го описваш звука цъв - цъв............е характерен като от ремък на който има износен участък и когато въпросният участък мине през някоя ролка се получава въпросния звук. Но щом си установил, че не е от пистовия ремък би могло да е от ангренажния.
Пробата, която можеш да направиш е да свалиш пистовия ремък и да запалиш двигателя за малко без него за да чуеш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Колкото и смешно да е след автомивка точно след смяната на ролките бяха се набили около десетина малки камъчета по ремъка в каналите. Счупих си нервите. Сваляне почистване и всичко утихна.
Поздравиалфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеЗащо ти е да го сменяш, като може просто да отидеш да ти го натегнат кадърно?Алфа 166 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщениеKолега 8 пъти съм го натягал в различни положения пак цъвка.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Ruger_SP101 Покажи съобщениеКакво представлява точно "фрай-лайфа" на динамото. Имам същия проблем като колегата след сменена (голямата) ролка и нов ремък Dayco. Продължава да цвърчи, докато не загрее - 20 мин. След това спира и се чува съвсем леко.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment