Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ролки пистов ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ролки пистов ремък

    Значи проблема е следния цъвка. Когато е студена колата не цъвка а след две три минути като загрее чува се цъв цъв цъв.Сменени са трите ролки и задния лагер на динамото и пак цъвка и то яко.Ремъка е на 5 месеца без видими дефекти по него. Та въпроса е възможно ли е от хидравликата да цъвка или е преден лагер на динамото?
    Алфа 166 2.4 JTD

  • #2
    аз не мога да си представя звука, ремъка изпънат ли е както трябва, лагера на компресора по скоро вие, ако е помпата не знам, може би при навит до край волан звука ще се променя, но според мен оста на обтягащата ролка е суха, моята фабрично не беше смазана.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Това ,че ремъка няма видими следи от износване нищо не значи.Със старите ролки се износва по един начин а сега с новите стои по друг начин.Смени ремъка и ако пак издава звуци прегледай всички шайби и ролки за съостност.
      Има ли желание,винаги има начин!

      Comment


      • #4
        Не е ремъка поливам го с вода и продължава да цъвка.Ако е ремък от водата спира.Като се наведа от страни повече се чува откъм динамото отколкото отпред.
        Алфа 166 2.4 JTD

        Comment


        • #5
          Както го описваш звука цъв - цъв............е характерен като от ремък на който има износен участък и когато въпросният участък мине през някоя ролка се получава въпросния звук. Но щом си установил, че не е от пистовия ремък би могло да е от ангренажния.
          Пробата, която можеш да направиш е да свалиш пистовия ремък и да запалиш двигателя за малко без него за да чуеш.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Колкото и смешно да е след автомивка точно след смяната на ролките бяха се набили около десетина малки камъчета по ремъка в каналите. Счупих си нервите. Сваляне почистване и всичко утихна.

            Поздрави
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #7
              Колеги от ремъка е отзад леко замята и като свалих корите и полях отзад с вода утихва утре ще го сменя.
              Алфа 166 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Защо ти е да го сменяш, като може просто да отидеш да ти го натегнат кадърно?
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                  Защо ти е да го сменяш, като може просто да отидеш да ти го натегнат кадърно?
                  Kолега 8 пъти съм го натягал в различни положения пак цъвка.
                  Алфа 166 2.4 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                    Kолега 8 пъти съм го натягал в различни положения пак цъвка.
                    Правилното положение е само едно.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Обтягащия механизъм се е изметнал леко и за това става така.Купих ремък Гейтс но сега няма да го слагам измих стария ремък с вода и веро и за сега ще кара така докато купя обтягащ механизъм.
                      Алфа 166 2.4 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Оправи си обтяжния механизъм и си смени фрай-лайфа на динамото ако е блокирал.
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #13
                          Какво представлява точно "фрай-лайфа" на динамото. Имам същия проблем като колегата след сменена (голямата) ролка и нов ремък Dayco. Продължава да цвърчи, докато не загрее - 20 мин. След това спира и се чува съвсем леко.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Ruger_SP101 Покажи съобщение
                            Какво представлява точно "фрай-лайфа" на динамото. Имам същия проблем като колегата след сменена (голямата) ролка и нов ремък Dayco. Продължава да цвърчи, докато не загрее - 20 мин. След това спира и се чува съвсем леко.
                            Този механизъм позволява да се задвижва ротора на алтернатора само когато ремъчната му шайба се върти по посоката си на въртене. Подобно на задвижването на велосипеда от педалите. Това е направено с цел при преход от по-високи към по-ниски обороти на двигателя инерционните сили на ротора да не натоварват ремъка и да не се губи излишно енергия.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря за подробното обяснение. Ако споделите какви са и проблемите със свободното движение ще е супер.

                              Comment

                              Working...
                              X